söndag 8 april 2012

korten nedan är från när jag var på draget i mitten av mars och min man skötte dom.
tiden går fort
gud vad dom växt bara tills det var dax att flytta

fota gärna och skicka så kan jag lägga upp på bloggen
så hoppas jag vi lyckas hålla kontakten
ni är alla underbart trevliga människor och jag är glad att jag valde er som valpköpare
jag önskar er lycka till och tveka inte att höra av er om ni undrar över nåt

glöm inte vaccination 12v
och avmaskning










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar